Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Guide: Spectre

Go down

Guide: Spectre Empty Guide: Spectre

Indlæg  Chri[sS] Fre Sep 12, 2008 1:47 pm

Spectre

Spectre er en af de vildeste carry heroes der er og den kræver en babysitter hvis den skal have en chance dog kun hvis du spiller mod et ordenligt hold.

F.eks. warlock - dazzle - necrolyte i lane med ham.

Der findes en del måde at skille ham på, man kan skille ham med dagger i starten eller uden. jeg fortrækker helt klart dagger da den virker som great slow og også som en mulighed for escape.

1. dagger
2. dispersion
3. dagger
4. dispersion
5. dagger
6. ulti
7. dagger
8 dispersion
9. dispesion
10. desolate
11. ulti
12-14 desolate
15. stats
16. ulti
17-25 stats.

For at få nogle early kills skal dit team så vidt mulight sørge for, at spectre får lasthit hvilket gør, at man får letters farm.

man kan også selv være opmærksom på mini map og så bruge sin ulti lige akkurat så du får last hit på en hero som dine medspillere er i gang med at nakke.

det er også en fordel, at bruge sin ulti hvis man er langt fremme i lane og farme og så bare smide den så man kan se hvor modstander er.

altså bruge den jævnlig så den ikke står og er klar alt for lang tid af gangen.
dog skal man også bruge den med omhu, så man ikke lige har brugt den inden et strategisk vigtigt tidspunkt i CW'en.

Hvis du farmer helt vildt godt, meget udover det normale kan man godt gå direkte Radi(sacred), men ellers ville jeg råde folk til at få lidt start stats i form a Wraith bands og STR. treads

Men stadig Branches > all

Udover det hvis man kan se at det går lidt semi skidt med farmen kan man vælge at lave diffusial først da han allerede der er rimelig ond og har en okay dmg.

Så derefter gå Radiance.

Hvis man siger det går som håbet og du har Radi + diff køber du et heart eller bare en vitality booster og hvis du mener du ikke har brug for det kan du gå direktet til mantastyle (kun hvis alle charges i diff blade er brugt op)

jeg råder dog til at man laver det heart da det tit kan være vigtigt for kampen da Heart sammen med Dispesion gør spectre utroligt svært at nakke.

Hvis spillet kommer så langt ud og/eller du har farmet så vildt godt så vil jeg sige at den åbenlyse rækkefølge af items hedder

4 wraith
boots
treads
Radi/diffusial
heart
manta
butter
? og så ? nægter jeg at tro på spillet stadig er i gang (:

Early er spectre ikke den bedste, men den kan stadig være usefull i ganks hvis man går op i dagger da det gør det meget lettere for team at fange en modstander hero og det gør ofte, at man måske får et ekstra kill .

Når man når til late er en farmet spectre stortset altid = win !

Spectre der er farmet kan ofte ryde et hold ene man .

Spectre er klart farvorit carry over dem alle IMO.

men er også ofte banned eller picked af modstanderen.

Best Regard
- Max Johnsen
Chri[sS]
Chri[sS]
Chief
Chief

Antal indlæg : 256
Age : 33
Geografisk sted : Danmark - KBH
Registration date : 22/01/08

https://claneatt.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum