Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Re: " nye shamaner søges Igen.

Go down

Re: " nye shamaner søges Igen. Empty Re: " nye shamaner søges Igen.

Indlæg  TaCo]spike Lør Nov 29, 2008 3:29 pm

Hej jeg vil gerne tilmelde mig, da jeg spiller meget warcraft.
Først min ansøgning.

Navn: oliver
Alder: jeg er desværre kun 14, men jeg synes selv ikke det gør så meget da jeg ved en hel del om computere forums, bots m.m.
Spilletimer om dagen: 2-24, dog ikke når vi har besøg eller skal andre stæder hen. og ja jeg er cirka på 6-7 dage om ugen.
Hvorfor er jeg egnet til denne opgave? Jeg er ærlig og opfylder alle krav, undtagen alder.
jeg har også lidt erfaring med forums, bl.a har jeg været admin på en runescape pk clans forum og det blev en succes, jeg kan desværre ikke vise det for forummet er blevet slettet, men her er et andet et jeg oprettede. http://runescape.aforum.dk/. Nogle har så misbrugt det:lol!: men jeg ved da noget om forums.
Når jeg håber virkelig at du vælger mig chri[sS].
Da jeg ville blive super glad og virkelig arbejde for at få den her clan til at blive endnu bedre. Desuden ku jeg oprette en rigtig hjemmeside til clannen og ikke bare et forum:lol:
Hilsen EaTT.Spike /Oliver

Også den du har lavet.

Udvikle Clan EaTT. Det vil jeg helt klart hjælpe med
Være interreseret i Clan EaTT. Det er jeg
Være moden til at håndtere uvidende medlemmer. Det er næsten en selvfølge at ku det
Holde Clan EaTT på toppen af mest aktive claner. Of Course vil jeg gøre alt hvad jeg kan.
Holde member tallet på 100. Fint der er noteret.
Recruite members mindst 1 gang om ugen. se venligst foregående svar
Kicke inaktive members - 7 dage offline. se venligst foregående svar
Holde dig meget opdateret i forumet. Jeg er på forumet mindst 3 gange om dagen.
Være mega super meget aktiv på Wc3 3-4 dage om ugen. Jeg spiller 6-7 dage om ugen og mindst 2 timer. Dog ikke når vi har gæster eller er på ferie.
Være over 15 år. Desværre er jeg kun 14, men jeg synes faktisk ikke det tæller så meget.
Komme på forbedringer til Clan EaTT. fint, Hvad med en hjemmeside?
Få channel mere aktiv. Det vil jeg forsøge.
Være troværdig/ærlig. Troværdig er mit mellemnavn (nogle gange)
Have tid til at snakke med members - skippe et game nogle gange. Med glæde, vis det kan glæde den person.
Være ansvarlig. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, andet en det er jeg.
Kunne finde ud af forumet - hvordan man retter og adder i det. Det kan jeg helt sikkert.
Have Mobil/Skype/VT/MSN el.lign (så vi andre admins kan komme i kontakt med dig)
Jeg har en mobil, og msn. Jeg har endnu ikke fundet ud af ventrillo team speak, men jeg er sikker på at du kan hjælpe.

Hilsen EaTT.spike /oliver.

Jeg har også snakket lidt med manish om vad der kræves. hvis det hjælper.

Og jer der ser det her, feel free to post a reply about what you do think.


Sidst rettet af EaTT.spike Tors Dec 18, 2008 7:38 pm, rettet i alt 2 gange
TaCo]spike
TaCo]spike
Kodo Beast
Kodo Beast

Antal indlæg : 91
Age : 29
Geografisk sted : på en stol foran en skærm, et sted i Danmark, kaldet hellebæk.
Registration date : 01/04/08

http://www.watching-grass-grow.com

Tilbage til toppen Go down

Re: " nye shamaner søges Igen. Empty Sv: Re: " nye shamaner søges Igen.

Indlæg  TaCo]spike Lør Nov 29, 2008 5:59 pm

btw jeg mener jeg er egnet fordi at jeg tit er på når i ikke er, da jeg for det første er en hel del tidligere hjemme. og derfor kan være på allerede kl 14 cirka.
Desuden skipper jeg gerne et game for at hjælpe andre og jeg er ærlig.
TaCo]spike
TaCo]spike
Kodo Beast
Kodo Beast

Antal indlæg : 91
Age : 29
Geografisk sted : på en stol foran en skærm, et sted i Danmark, kaldet hellebæk.
Registration date : 01/04/08

http://www.watching-grass-grow.com

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum