Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aktive members

5 deltagere

Go down

Aktive members Empty Aktive members

Indlæg  Bolddrengen Tirs Apr 29, 2008 1:34 pm

Vi gå meget op i at have Mange members der er aktive, og det synes jeg imidlertid er super fedt. Problemet er bare at jeg synes vi har det forkerte begreb for aktiv lige PT. Lige nu er det noget med at man bare er online en gang om ugen. Der ligge ingen krav til at spille med selve clanen.
Der er members i clanen som sikkert er aktive nok etc, men som Aldrig spiller med nogle i clanen, og aldrig chatter i channel eller kigger på forums for den sags skyld.
Hvis vi skal være succesfulde og tage den her guild videre til det næste niveau, så skal vi have fået AKTIVE members, som vil være med til at lave clan ting, heller 50 aktive end 100 inactive members imo. Det vil også skabe et bedre miljø i channel og man vil nok også få flere venner i det lange løb.
Det kunne hjælpes på vej ved f.eks at hoste en Dota konkurrance eller Ladder (helst ladder /flex), bare for sjov. Hvem vil da ikke gerne bruge 2 timer onsdag aften til at spille en omgang warcraft med ens bedste warcraft venner, og selvom man tabte, ville man bare have rettigheden til at opserve den næste kamp i tuneringen etc Smile

Ohh well, blev en smule langt, men kort sagt synes vi skal have mere aktivitet og initiativ for selve members til at være sociale med resten af clanen. Tror det vil være rigtig sundt for clanen på lang sigt ! Laughing
Bolddrengen
Bolddrengen
Peon
Peon

Antal indlæg : 8
Age : 33
Geografisk sted : Østerbro.
Registration date : 24/04/08

Tilbage til toppen Go down

Aktive members Empty Sv: Aktive members

Indlæg  Chri[sS] Tirs Apr 29, 2008 5:53 pm

Tja - kan godt følge dig - men hvis man ikke er så meget til chat og det - så joiner man vel heller ikke en clan.

Men altså - alle i clanen SKAL have oprettet sig herinde pr 1.maj.2008. Der vil vi nok også miste 10-20 "ikke så aktive" members.

Men clan EaTT blev oprettet som en clan der var åben for alle (DK).
Hvis folk ikke "passer ind" så tror jeg godt selv de ved det, og derved leaver clanen igen.

Vi kan først få arrangeret CW's når folk tager sig sammen til at skrive sig på DT/LT så vi kan vide at der er nogle folk der er interesseret i CW.
Chri[sS]
Chri[sS]
Chief
Chief

Antal indlæg : 256
Age : 33
Geografisk sted : Danmark - KBH
Registration date : 22/01/08

https://claneatt.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Aktive members Empty Sv: Aktive members

Indlæg  Bolddrengen Tirs Apr 29, 2008 6:07 pm

Det eneste der skulle til for at "passe ind" var faktisk at være venlig og tage del i arrangement i ny og næ, Spille et spil sammen med nogle fra clanen og måske snakke lidt sammen nu og da. Men jeg taler mest om folk jeg ALDRIG har set sige et ord, og indrømmer jeg er ny men stadig Smile Skaber en bedre atmostfære, er TOTALT og jeg mener virkelig TOTALT ligeglad med hvor gode folk er, har intet imod at spille Dota hvor jeg ikke spiller med Items (bliver nok ikke nødvendigt da jeg sux) eller ladder med 50 % med nogle fra clanen, vi skal nok finde en måde at balancere det på. Hvad jeg taler om er at gøre folk fra clan EaTT til en del af Clan EaTT ! Smile
Bolddrengen
Bolddrengen
Peon
Peon

Antal indlæg : 8
Age : 33
Geografisk sted : Østerbro.
Registration date : 24/04/08

Tilbage til toppen Go down

Aktive members Empty Min mening

Indlæg  Manish Gupta Tirs Apr 29, 2008 6:16 pm

Er faktisk enig i, at folk skal være sociale, da EaTT jo generelt er en klan baseret rimelig meget på det sociale og ikke på skills. Ved stadig ikke om man kan lave en regel om det, for tror stadig at folk selv vil finde ud af det, og leave clanen. Hvis de ikke gør det synes jeg i hverfald ikke man skal kicke dem... Bare min mening

Med hensyn til arrangementer (turneringer og lignende) så er jeg virkelig enig! Det kunne være super fedt.. vi har faktisk også talt om at holde noget her snart.. så kom endelig med idéer, alt kan bruges Very Happy

..Manish
Manish Gupta
Manish Gupta
Spirit Walker
Spirit Walker

Antal indlæg : 176
Age : 30
Geografisk sted : København
Registration date : 22/01/08

Tilbage til toppen Go down

Aktive members Empty Sv: Aktive members

Indlæg  Schaefern-xD Tors Maj 08, 2008 1:43 pm

Det her var faktisk en af grundene til at jeg joinede Clan EaTT.
Jeg spiller nemlig næsten aldrig games mere, og jeg laver næsten ikke andet end at chatte, jeg nyder det simpelthen ;p
- Også at sidde her på forumet, som i jo nok bemærker.. Jeg poster lidt meget ;p
Er forresten på hver evig eneste dag.. - Tro nu ikke at jeg er en freak <.<
- Men jo, er da altid klar på et game, hvis der er nogle, der spørger mig, og jeg håber da at i alle sammen tager godt imod mig, nu da jeg er et lidt nyt member her i Clan EaTT.
Schaefern-xD
Schaefern-xD
Shaman
Shaman

Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Danmark - Jylland - Kolding
Registration date : 04/05/08

Tilbage til toppen Go down

Aktive members Empty Sv: Aktive members

Indlæg  MaxJohnsen Ons Sep 10, 2008 7:56 pm

Der er simpelhen for mange Ubrugelige members clan EaTT det er fedt nok at vi er en af de mest aktive der overhovedet er .

men vi kan ikke engang have en ordenlig IH

fordi så leaver folk enten ellers også har de simpelhen ikke niveau..

IH = inhouse

MaxJohnsen
Peon
Peon

Antal indlæg : 9
Registration date : 10/09/08

Tilbage til toppen Go down

Aktive members Empty Sv: Aktive members

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum