Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Guide: Leshrac

2 deltagere

Go down

Guide: Leshrac Empty Guide: Leshrac

Indlæg  Chri[sS] Fre Sep 12, 2008 1:49 pm

Leshrac

Leshrac er det man kalder en support hero, og er ofte den der skal sørge for wards og chick.

Leshrac er en hero der er forholdsvis let at farmed med og man kan derfor nemt få råd til wards med heroen.

I en Evt. CW er det meget smart at lave en euls da han hurtigt kan farme denne disable og jo før jo bedre sammentidig med man skal huske at købe wards.

1. stun
2-3 lightning
4. stun
5. lightning
6. stun
7. lightning
8. stun
9-12 diabolic
13. stats
14-16 ulti
17-25 stats.

udover det jeg skrev i starten med Items er der mange der bruge at købe bottle til ham, men hvis det er sådan du i forvejen på dit team har mange der er afhængige af bottle og har mere brug for den end leshrac har kan jeg godt lige at lave bloodstone med ham.

men igen når man kommer tilbage til CW så lav lidt start stats.

Branches > all

Ellers så lav et par bracer med ham og så ellers gå efter euls.
hvis du ellers på dit hold har 2 heroes der går efter guinsoo vil jeg gå efter at lave så meget spell dmg så muligt.

Så dvs. Euls - bot - evt. guinsoo - Scepter.

Det standart build jeg laver på ham når jeg f.eks. spiller S.I.G

er bloodstone - boots - 2 bracer - bot - scepter - guinsoo - bkb - heart

så har du et fuld inventory der bare rykker hardcore ass !

i en CW ville jeg nok som sagt før gå efter at få en hurtig disable i form af euls scepter.

Det er sjældnt lesh får tid til at Farme alt for meget hvis det er en tæt kamp, men når han har en mulighed for det får han altid nogle lette creeps med hans lightning .

Lesh er en Konge ganking hero og han er en rigtig stærk hero at have i lane.

Den owner helt vildt i early med den spells og Late fordi den har så meget mana at hans ulti kan være på konstant så med en stært AOE ulti på dit hold sammensat med Leshracs massive spell dmg gør at han er en vigtig brick på et 5 mands team.

Det vigtigste med heroen vil jeg næsten sige er at han får ganket godt og måske går sammen med en anden range stunner f.eks. Sand king.

sørge for at få ganket modstanders carry.

udover det er han også i stand til at holde en lane mens hans lane buddy er ude at ganke

da han let kan holde en lane med hans lightning da han kan spamme den og den har stortset ingen cooldown.

LESHRAC SKAL HAVE BOT- !

+ han skal også have en tp på sig da han er emninent til Tower defence hvis de andre pusher towers .

HUSK ALTID TP! det er vital !!!!!

best regards
- Max Johnsen
Chri[sS]
Chri[sS]
Chief
Chief

Antal indlæg : 256
Age : 33
Geografisk sted : Danmark - KBH
Registration date : 22/01/08

https://claneatt.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Guide: Leshrac Empty item build

Indlæg  Skedesovs Søn Nov 02, 2008 10:58 pm

Jeg er fuldstændig enig i at man skal skaffe en bloodstone. Men har du prøvet at bytte bkb ud med en lothars og bytte hmm måske HoT ud med en radience. Det fandme sjov Smile ulti + diabolic og så bare løbe rundt i invis.

- Men komme selvfølgelig også an på om du er mod nogle syge nukers og om de priotere dig! Smile

- Ellers nice guide Wink

Skedesovs
Noob
Noob

Antal indlæg : 1
Registration date : 02/11/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum